Regulamin KSK
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą “Klub Stałego Klienta” na Militaria.pl oraz MILITARY.PL lub w skrócie “KSK”.
- Organizatorem jest FHTM sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001007605, NIP: 8971750736, REGON: 020921807, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Oławska 16, 50-123 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): zapytania@militaria.pl, tel. +48 71 347 47 00.
- Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres, warunki organizacji oraz uczestnictwa w Klubie Stałego Klienta określone przez Organizatora.
- Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady, zakres, warunki organizacji oraz uczestnictwa w Klubie Stałego Klienta.
- Regulamin jest dostępny na stronach internetowych Sklepów www.militaria.pl oraz www.military.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Regulaminu Sklepu militaria.pl dostępnego pod adresem www.military.pl
- Regulaminu Sklepu MILITARY.PL dostępnego pod adresem www.military.pl
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
II. DEFINICJE
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.military.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.military.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Organizatora, w którym gromadzone są dane Uczestnika w tym informacje o przyznanych Punktach.
- KSK - program lojalnościowy Klub Stałego Klienta.
- KUPON KSK - indywidualny kod każdego Uczestnika, który umożliwia wykorzystanie oraz naliczenie Punktów w Salonie. Kod Kuponu KSK jest zmieniany po każdym jego użyciu w celach bezpieczeństwa.
- ORGANIZATOR – FHTM sp. z o.o., ul. Oławska 16, 50-123 Wrocław, NIP: 8971750736, REGON: 020921807, KRS: 0001007605.
- PUNKTY - jednostki rozliczeniowe w KSK przyznawane Uczestnikom zgodnie z postanowieniami Regulaminu z tytułu Umowy Sprzedaży lub innych czynności określonych w rozdziale V.
- NAGRODA - rabat przyznawany Uczestnikowi w zamian za Punkty wydane w trakcie zakupu.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Klubu Stałego Klienta
- REGULAMINY SKLEPU - regulamin sklepu militaria.pl dostępny pod adresem https://www.militaria.pl/regulamin oraz regulamin sklepu MILITARY.PL dostępny pod adresem https://www.military.pl/regulamin
- SKLEPY - Sklepy internetowe Organizatora działające pod adresami www.militaria.pl oraz www.military.pl
- SYSTEM OPINII - usługa elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących przebiegu i realizacji transakcji.
- UCZESTNIK – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ma zamiar przystąpić lub przystąpiła do KSK zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
III. PRZYSTĄPIENIE DO KLUBU STAŁEGO KLIENTA
- Przystąpienie i uczestnictwo w KSK jest dobrowolne i bezpłatne.
- W celu przystąpienia do KSK należy zarejestrować Konto za pośrednictwem Formularza Rejestracji.
- W Formularzu Rejestracji należy podać swój adres e-mail i ustawić hasło do Konta.
- Na podany w Formularzu Rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który należy kliknąć w celu aktywowania Konta.
- Na Konto można logować się z użyciem hasła i loginu (adresu e-mail) podanych w Formularzu Rejestracji po uprzednim aktywowaniu konta.
- Posiadacze profilu w witrynie facebook.com mogą założyć Konto przy użyciu tego profilu.
IV. DANE OSOBOWE NA KONCIE
- Dane osobowe Uczestnika niezbędne do uczestnictwa w KSK:
- adres E-mail
- Administratorem danych osobowych jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestników uzyskane w związku z organizacją i przeprowadzeniem Klubu Stałego Klienta będą przetwarzane w celach związanych z organizacją oraz obsługą udziału Uczestnika w KSK.
- Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad opisanych w Polityce Prywatności i zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
V. PUNKTY I NAGRODY W KSK
- Uczestnikowi przyznawane są Punkty za:
- Zakupy w Sklepie - 1 punkt za każde pełne 10 zł wartości zamówienia z pominięciem kosztów dostawy,
- Wartościowe Opinie o produktach zamieszczone w Sklepie - 5 punktów,
- Inne czynności będące przedmiotem incydentalnych akcji promocyjnych, których szczegółowe zasady i warunki oraz ilość przyznawanych punktów określają dedykowane im regulaminy.
- Nagrodą w KSK jest rabat w wysokości 50 groszy za każdy Punkt wydany przy składaniu zamówienia w Sklepie lub Salonie.
- Uczestnik może wykorzystać Punkty w każdym momencie, nie później niż do końca roku, w którym zostały przyznane. Niewykorzystane Punkty są usuwane.
- Przy obliczaniu ilości Punktów koniecznych do pokrycia wartości Zamówienia, wartość zamówienia jest zaokrąglana w górę do 50 groszy.
- Nagroda, czyli rabat na zakupy może wynosić:
- w Grupie Base maksymalnie 15% wartości zamówienia,
- w Grupie Silver maksymalnie na 20% wartości zamówienia,
- w Grupie Gold maksymalnie na 25% wartości zamówienia,
- w Grupie Platinum maksymalnie na 30% wartości zamówienia.
- Koszty transportu nie są objęte rabatem za Punkty.
- Punkty nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
- Punkty mogą być użyte lub przyznane, jeżeli Uczestnik:
- jest zalogowany na swoje Konto w trakcie podejmowania czynności w Sklepie określonych w V.1.,
- w trakcie zakupów w Salonie podał sprzedawcy kod swojego Kuponu KSK.
- Jeżeli Uczestnik dokona zwrotu produktu, za zakup którego otrzymał Punkty, to Punkty te zostaną odliczone z jego Konta.
- Jeżeli Uczestnik dokona zwrotu produktu, do zakupu którego wykorzystał Punkty, to Punkty te zostaną zwrócone na jego Konto.
- Konto Uczestnika przypisywane jest do określonej Grupy na 90 dni.
- Przypisanie do Grupy następuje na podstawie liczby punktów uzyskanych przez Uczestnika za zakupy w ciągu ostatnich 90 dni:
- Base – grupa podstawowa,
- Silver - 80 punktów,
- Gold – 160 punktów,
- Platinum - 320 punktów,
VI. BEZTERMINOWE ZWROTY
- Uczestnik ma prawo zwrócić towar w Sklepie po upływie 30 dniu od daty zakupu.
- W celu dokonania zwrotu Uczestnik powinien wypełnić formularz zwrotu, który dostępny jest w historii zamówień na jego koncie KSK, a następnie wysłać towar do Organizatora zgodnie z wybraną w formularzu opcją.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Z zastrzeżeniem pkt 5 oraz 6 niniejszego rozdziału Organizator dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez Uczestnika płatności związanych z zakupem towaru, który Uczestnik zwraca, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Uczestnik, chyba że Uczestnik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Uczestnik wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
- Prawo zwrotu po upływie 30 dni od daty zakupu nie przysługuje Uczestnikowi w przypadku:
- rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowana według specyfikacji Uczestnika lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- rzeczy dostarczanej w zapieczętowanym opakowaniu,
- jedzenia,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- książek, dzienników, periodyków lub czasopism,
- treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
- baterii i akumulatorów,
- produktów z datą przydatności do użycia, czyli:
- gazy pieprzowe,
- oleje i smary,
- środki na insekty,
- środki do dezynfekcji,
- tabletki do uzdatniania wody,
- impregnaty,
- narkotesty, - filtry do wody,
- maski antysmogowe, higieniczne i filtry do nich,
- okulary i gogle ochronne/strzeleckie,
- inne środki ochrony osobistej (np. maski ASG ochronne),
- naboje hukowe, kapiszony, race i inne materiały pirotechniczne.
VII. REKLAMACJE
- Reklamacje związane z Klubem Stałego Klienta Uczestnik może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zapytania@militaria.pl lub pisemnie na adres: ul. Oławska 16, 50-123 Wrocław
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Organizatora w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Uczestnika podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Uczestnika sposób.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronach www.militaria.pl oraz www.military.pl
- Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Klubu Stałego Klienta, wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Koordynatorem Klubu Stałego Klienta ze strony Organizatora jest Dział Promocji i Marketingu, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail zapytania@militaria.pl
- Wszelkie spory, wynikłe z partycypacji w KSK, między Organizatorem a Uczestnikiem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Organizatorem, a Uczestnikiem (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Organizatorem, a Uczestnikiem (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Uczestnik będzie każdorazowo informowany.
- Zmiany dokonane w Regulaminie KSK wiążą Uczestnika, pod warunkiem, że został on prawidłowo poinformowany o tych zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w KSK w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianach wprowadzonych przez Organizatora.
- Informacja o zmianie regulaminu zostanie zamieszczona na stronie www.military.pl oraz przesłana poprzez e-mail do Uczestników na podany przez nich adres w Klubie Stałego Klienta.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 21.03.2023 r.