Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej
Najczęściej zadawane
pytania wraz z odpowiedziami:
1. Mój nóż / multitool Leatherman uległ uszkodzeniu / nie działa prawidłowo - jak mogę złożyć reklamację?
Wyślij niesprawny produkt wraz z opisem i danymi kontaktowymi na adres:
SERWIS
Militaria.pl
ul. Graniczna 8c
54-610 Wrocław
..lub zostaw w jednym z naszych Salonów Firmowych
2. Mój Leatherman był prezentem / został kupiony w innej firmie niż Militaria.pl / itp. - czy stanowi to problem?
Nie stanowi to żadnego problemu, realizujemy wszystkie krajowe reklamacje Leatherman bez względu na miejsce/formę pozyskania. Wystarczy, że mamy do czynienia z oryginalnym produktem Leatherman i nie minęło 25 lat od daty zakupu.
3. Mój Leatherman źle funkcjonuje / uległ uszkodzeniu w zakresie X Y Z podczas czynności X Y Z...czy moja reklamacja zostanie uznana?
Zgodnie z polityką Leatherman naszym priorytetem jest zapewnienie użytkownikowi sprawnego
narzędzia przez cały, 25 letni okres gwarancji i w zdecydowanej większości przypadków reklamacje są
uznawane. Niżej lista wyjątków:
a) Gwarancja nie obejmuje części wymiennych (końcówki, klipsy, kabury itp),
b) Gwarancja nie obejmuje ostrzenia noży i innych narzędzi,
c) Gwarancja nie obejmuje estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania,
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia, które nie mogło powstać podczas normalnego, zgodnego z
instrukcją użytkowania (np. całkowite zgniecenie lub deformacja w wyniku uderzeń).
4. Czy jeśli konieczna będzie wymiana, to otrzymam nowy egzemplarz w oryginalnym opakowaniu?
Jeśli wymiana będzie konieczna, otrzymasz egzemplarz w pełni sprawny i nie w gorszym stanie ogólnym niż ten, który reklamowałeś, ale może nie być to nowy produkt w oryginalnym opakowaniu.
5. Mój uszkodzony Leatherman od dawna nie jest już produkowany, czy mogę go reklamować?
Oczywiście, jednak jeśli będzie konieczna wymiana całego narzędzia, to będziemy zmuszeni zaproponować odpowiednik z aktualnej oferty Leatherman. Wymianę taką będziemy z Tobą konsultować telefonicznie lub mailowo.
6. Moja reklamacja przedłuża się / nie została uznana / mam zastrzeżenia do pracy serwisu - z kim mogę się kontaktować?
W razie problemów lub pytań, na które nie znalazłeś tu odpowiedzi, prosimy o
kontakt telefoniczny lub mailowy:
mail: info@militaria.pl
Szczegółowe
zasady gwarancji na narzędzia Leatherman
1. Gwarancja na narzędzia Leatherman trwa 25 lat od daty zakupu.
2. Gwarancja przysługuje jedynie pierwszemu właścicielowi.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a) celowego uszkodzenia,
b) uszkodzeń wynikłych w skutek użytkowania niezgodnego z instrukcją,
c) kradzieży,
d) przeróbek,
e) kabur/etui,
f) akcesoriów i części wymiennych,
g) koloru,
h) estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania,
i) ostrzenia.
4. Zwracany produkt powinien być przesłany w sposób umożliwiający w razie potrzeby śledzenie przesyłki.
5. FHTM sp. z o.o. nie odpowiada za zagubione lub skradzione przesyłki.
6. Gwarancja obejmuje jedynie produkty nabyte od autoryzowanych dystrybutorów Leatherman. FHTM sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dowodu zakupu w celu rozpoznania roszczeń z tytułu gwarancji.
7. Gwarancja udzielana jest jedynie na produkty zakupione do użytku osobistego.
8. W przypadku reklamacji narzędzia, gdzie konieczna będzie wymiana na nowe, a narzędzie nie jest już produkowane, klientowi może zostać zaproponowany odpowiednik z aktualnej oferty Leatherman.