BLACK WEEKS DO -50% - TYLKO DO PÓŁNOCY |

00 g 00 m 00 s
Wzrost modela:

Okulary ochronne Carhartt Billings - Grey

Wysyłka: Brak towaru
49,99 zł
Brak w magazynie - sprawdź produkty podobne
lub zapisz się na powiadomienie o dostępności
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać informację o dostępności produktu.
Do góry
49,99 zł

Okulary ochronne wykonane z 100% poliwęglanu, który jest odporny na uderzenia i zabezpiecza przed zarysowaniami. Dodatkowo zostały pokryte powłoką Anti-fog zapobiegającą parowaniu soczewek. Model wyposażono w zawinięte brzegi soczewek chroniących oczy jeszcze lepiej, zwiększając poziom ochrony.

Konstrukcja okularów jest lekka, przez co zapewniają komfortowe i długotrwałe użytkowanie. Okulary zapewniają 99% ochrony przed szkodliwym promieniowaniem UV-A i UV-B, zgodnie z normą EN166 F.

Dane techniczne
Kolor: Grey
Materiał oprawki: poliwęglan
Materiał szkieł: poliwęglan
Standard: EN166 F
Waga: 30 g
Producent: Carhartt, USA

Carhartt


Militaria.pl jest dealerem premium marki Carhartt.


Carhartt to amerykańska marka odzieżowa założona w 1889 roku przez Hamiltona Carhartta, od początku znana z produkcji wyjątkowo trwałej odzieży roboczej. Firma zyskała uznanie dzięki solidnemu wykonaniu - stosowaniu potrójnych szwów, wzmocnień oraz tkanin odpornych na ogień i wilgoć. Z czasem ubrania Carhartt zyskały popularność również poza środowiskiem pracy, szczególnie w kulturze ulicznej, dzięki linii Carhartt Work in Progress (WIP), skierowanej do fanów skate’ingu i streetwearu. Marka realizowała współprace z A.P.C., Comme des Garçons czy Chevroletem, a jej produkty pojawiły się m.in. w filmie "Interstellar" i serialu "Yellowstone". W 2014 roku, we współpracy z New Holland Brewing, powstało piwo rzemieślnicze Carhartt Woodsman.

Więcej informacji
Materiał szkieł Poliwęglan
Materiał oprawki Poliwęglan
Kolor oprawki Szary
Kolor szkieł Szary
Klasa wytrzymałości F
Polaryzacja Nie
Filtr UV Tak
Przyciemnienie Tak
Waga 30 g
Płeć Męska
EAN 8119070201346
Kod producenta .EG1ST.GRY.S000
Producent Carhartt

Oceń ten produkt jako pierwszy