Chat with us, powered by LiveChat

Zamów do 23:59 - kurier DHL z dostawą na jutro!

00 g 00 m 00 s

REGULAMIN ZWROTU TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SALONACH MILITARIA.PL

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej "Regulamin") określa zasady zwrotu Towaru zakupionego w Salonach Militaria.pl znajdujących się na terenie Polski.
  2. Klient ma prawo, a nie obowiązek, skorzystać z zasad zwrotu objętych niniejszym Regulaminem, jak również ze wszystkich praw jakie przysługują mu na mocy niniejszego Regulaminu.
  3. Każdy klient będzie miał możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu we wszystkich Salonach Militaria.pl, a także w Internecie na stronie www.militaria.pl.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.05.2016 r. do dnia podania do publicznej wiadomości (zgodnie z pkt V ust. 4) informacji o odwołaniu poniższych zasad zwrotu Towaru.
  5. Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez Klienta będącego konsumentem roszczeń na podstawie ustawy o prawach konsumentów.

II. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:

  1. „Organizator” – FHTM sp. z o.o. wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001007605, NIP: 8971750736, REGON: 020921807, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Oławska 16, 50-123 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): zapytania@militaria.pl, tel. +48 71 347 47 00.
  2. „Towar” – produkty będące w aktualnej ofercie konkretnego Salonu Militaria.pl.
  3. „Salon Militaria.pl” - znajdujący się na terenie Polski salon, w którym sprzedawany jest Towar, a który wymieniony jest w pkt VI. niniejszego Regulaminu.
  4. „Klient” – pełnoletnia osoba fizyczna (lub osoba fizyczna, która ukończyła lat 13 legitymująca się zgodą rodziców lub opiekunów chyba, że zgoda taka w świetle obowiązujących przepisów nie jest konieczna) lub osoba prawna, która akceptuje niniejszy Regulamin oraz określone w nim zasady zwrotu Towaru, a także jest osobą kupującą Towar w Salonie Militaria.pl.

III. Warunki i termin dokonywania zwrotów Towaru

  1. Każdy Klient ma prawo dokonać zwrotu Towaru zakupionego w Salonie Militaria.pl w terminie do trzydziestu dni od dnia dokonania jego zakupu (tzn. od dnia ujawnionego na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako data sprzedaży) bez podawania przyczyny.
  2. Przed zakupem Towaru Klient powinien upewnić się co do faktu czy Towar, który zamierza nabyć podlega zwrotowi na podstawie niniejszego Regulaminu.
  3. Zwrotowi podlega wyłącznie Towar spełniający łącznie poniższe warunki:
    1. jest w pełni sprawny i kompletny,
    2. nie nosi śladów użytkowania wynikających z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
    3. nie należy do grupy asortymentów, o których mowa w ustępie 5 pkt III.
  4. Towar, którego cena z uwagi na wady fizyczne, uszkodzenia, niepełną wartość, została już objęta promocjami, obniżkami, zniżkami, przecenami lub innymi szczególnymi ofertami cenowymi nie podlega zwrotowi na podstawie niniejszego Regulaminu. Żadne inne zasady zwrotu wskazane w odrębnych akcjach promocyjnych nie podlegają łączeniu z niniejszym Regulaminem. W razie wątpliwości, co do faktu objęcia określonego Towaru promocjami, obniżkami, zniżkami, przecenami lub innymi szczególnymi ofertami cenowymi decydujące znaczenie ma informacja kierownika Salonu Militaria.pl. lub osoby przez niego upoważnionej.
  5. Zwrotowi nie podlegają towary z poniższych grup asortymentowych:
    1. bielizna,
    2. nakrycia głowy,
    3. baterie,
    4. pojemniki z gazami, płynami lub smarami, substancjami lub produktami (sypkimi i masowymi), których stan opakowania (zawleczki, plomby, blister) nie pozwala stwierdzić nienaruszenia zawartości,
    5. opakowania kulek ASG i paintballowych oraz paczek śrutu, których stan opakowania (zawleczki, plomby, blister) nie pozwala stwierdzić nienaruszenia zawartości,
    6. urządzenia elektroniczne, które do prawidłowego działania wymagają rejestracji i logowania, po dokonaniu tych czynności (np. telefony komórkowe, nawigacje gps) lub kalibracji (np.alkomaty).
    7. produkty zamawiane na życzenie klienta, które są w pełnej kwocie przedpłacone w Salonie Firmowym Militaria.pl.

    Jak również produkty:

    1. ulegające szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    2. dostarczane / zakupione w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. które po dostarczeniu / zakupie, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    4. nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu / zakupie,
    5. książki, dzienniki, periodyki lub czasopisma.
  6. Zwrot Towaru spełniającego warunki określone w ustępach 3-5 powyżej może być dokonany tylko na podstawie oryginalnego dokumentu zakupu Towaru w Salonie Militaria.pl, w którym ten zakup nastąpił. Zwrot może nastąpić wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego ze specyfikacją sprzedaży lub faktury VAT.

IV. Tryb dokonywania zwrotów Towarów

  1. Klient zamierzający skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego Towaru powinien udać się osobiście do Salonu Militaria.pl. w którym dokonał zakupu, okazać i doręczyć sprzedawcy oryginalny paragon fiskalny bądź fakturę VAT, które zostały mu wydane w momencie zakupu zwracanego właśnie Towaru, jak również wydać sprzedawcy towar, który spełnia wymogi opisane w pkt. III ust. 3-5 niniejszego Regulaminu.
  2. W przypadku uznania przez sprzedawcę, iż dana sytuacja kwalifikuje się do zwrotu Towaru zgodnie z niniejszym Regulaminem, sprzedawca odbierze od Klienta Towar, a także wydany Klientowi w momencie zakupu paragon fiskalny bądź fakturę VAT, a następnie zwróci Klientowi kwotę w wysokości zapłaconej ceny widniejącej na oryginalnym dokumencie sprzedaży. Zwrot ceny, którą Klient uiścił w momencie zakupu, odbywa się wyłącznie na tych samych zasadach na jakich Klient dokonywał płatności w momencie zakupu Towaru. Oznacza to, że jeżeli płatność dokonywana jest za pomocą karty płatniczej, to zwrot ceny sprzedaży odbywa się tylko i wyłącznie na konto Klienta za pomocą tej samej karty płatniczej (tzn. tej samej, za pomocą której dokonywał zakupu), a jeśli płatność dokonywana jest gotówką, Klient otrzymuje zwrot gotówki.
  3. Odbiór gotówki za zwracany Towar musi być zrealizowany w dniu dokonania zwrotu Towaru.
  4. Klient zobowiązany jest do potwierdzenia faktu dokonania zwrotu Towaru i odbioru gotówki własnoręcznym podpisem i datą na odpowiednich dokumentach.
  5. W przypadkach spornych wymagających indywidualnego rozpatrzenia, decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia zwrotu Towaru od Klienta podejmuje Kierownik Salonu Militaria.pl lub osoba przez niego upoważniona. W sytuacji, gdy Klient nie zgadza się z decyzją Kierownika (lub osoby przez niego upoważnionej) ma prawo złożyć skargę w tym zakresie. Skargi takie należy kierować pisemnie na adres Organizatora w terminie 3 dni od dnia otrzymania decyzji Kierownika lub osoby przez niego upoważnionej celem rozpatrzenia zasadności skargi lub żądania.
  6. Nie zgłoszenie przez Klienta zamiaru skorzystania z możliwości zwrotu Towaru na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w terminie trzydziestu dni od dnia jego zakupu oznacza rezygnację z praw przysługujących Klientowi na mocy niniejszego Regulaminu. W takiej sytuacji, z chwilą upływu terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient traci ostatecznie możliwość skorzystania z praw przysługujących mu na mocy niniejszego Regulaminu w odniesieniu do Towaru, co do którego upłynął przedmiotowy termin.

V. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub skrócenia okresu obowiązywania zasad zwrotu Towarów określonych w niniejszym Regulaminie bez podawania przyczyn, poprzez umieszczenie pisemnej informacji w Salonach Militaria.pl lub w Internecie na stronie www.militaria.pl
  2. Organizator nie jest zobowiązany do pokrycia żadnych kosztów, jakie Klient poniósł w związku ze zwrotem Towaru.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kwestie sporne powstałe z przyczyn leżących po stronie osób trzecich.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, w szczególności w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia liczby Salonów Militaria.pl objętych jego postanowieniami, jak również w zakresie zmian jego zasad. Zmiana zaczyna obowiązywać od dnia umieszczenia odpowiedniej, pisemnej informacji w Salonach Militaria.pl lub w Internecie na stronie www.militaria.pl.
  5. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania postanowień niniejszego Regulaminem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Organizatora, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne stanowią inaczej.