Chat with us, powered by LiveChat

Wybierz "Paczka w Weekend" i zamów z dostawą w sobotę!



FAQ Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami:

1. Mój nóż / multitool Leatherman uległ uszkodzeniu / nie działa prawidłowo - jak mogę złożyć reklamację?

Wyślij niesprawny produkt wraz z opisem i danymi kontaktowymi na adres:

SERWIS Militaria.pl
ul. Graniczna 8c
54-610 Wrocław

..lub zostaw w jednym z naszych Salonów Firmowych

2. Mój Leatherman był prezentem / został kupiony w innej firmie niż Militaria.pl / itp. - czy stanowi to problem?

Nie stanowi to żadnego problemu, realizujemy wszystkie krajowe reklamacje Leatherman bez względu na miejsce/formę pozyskania. Wystarczy, że mamy do czynienia z oryginalnym produktem Leatherman i nie minęło 25 lat od daty zakupu.

3. Mój Leatherman źle funkcjonuje / uległ uszkodzeniu w zakresie X Y Z podczas czynności X Y Z...czy moja reklamacja zostanie uznana?

Zgodnie z polityką Leatherman naszym priorytetem jest zapewnienie użytkownikowi sprawnego narzędzia przez cały, 25 letni okres gwarancji i w zdecydowanej większości przypadków reklamacje są uznawane. Niżej lista wyjątków:
a) Gwarancja nie obejmuje części wymiennych (końcówki, klipsy, kabury itp),
b) Gwarancja nie obejmuje ostrzenia noży i innych narzędzi,
c) Gwarancja nie obejmuje estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania,
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia, które nie mogło powstać podczas normalnego, zgodnego z instrukcją użytkowania (np. całkowite zgniecenie lub deformacja w wyniku uderzeń).

4. Czy jeśli konieczna będzie wymiana, to otrzymam nowy egzemplarz w oryginalnym opakowaniu?

Jeśli wymiana będzie konieczna, otrzymasz egzemplarz w pełni sprawny i nie w gorszym stanie ogólnym niż ten, który reklamowałeś, ale może nie być to nowy produkt w oryginalnym opakowaniu.

5. Mój uszkodzony Leatherman od dawna nie jest już produkowany, czy mogę go reklamować?

Oczywiście, jednak jeśli będzie konieczna wymiana całego narzędzia, to będziemy zmuszeni zaproponować odpowiednik z aktualnej oferty Leatherman. Wymianę taką będziemy z Tobą konsultować telefonicznie lub mailowo.

6. Moja reklamacja przedłuża się / nie została uznana / mam zastrzeżenia do pracy serwisu - z kim mogę się kontaktować?

W razie problemów lub pytań, na które nie znalazłeś tu odpowiedzi, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

mail: info@militaria.pl


Szczegółowe zasady gwarancji na narzędzia Leatherman

1. Gwarancja na narzędzia Leatherman trwa 25 lat od daty zakupu.

2. Gwarancja przysługuje jedynie pierwszemu właścicielowi.

3. Gwarancja nie obejmuje:
a) celowego uszkodzenia,
b) uszkodzeń wynikłych w skutek użytkowania niezgodnego z instrukcją,
c) kradzieży,
d) przeróbek,
e) kabur/etui,
f) akcesoriów i części wymiennych,
g) koloru,
h) estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania,
i) ostrzenia.

4. Zwracany produkt powinien być przesłany w sposób umożliwiający w razie potrzeby śledzenie przesyłki.

5. FHTM sp. z o.o. nie odpowiada za zagubione lub skradzione przesyłki.

6. Gwarancja obejmuje jedynie produkty nabyte od autoryzowanych dystrybutorów Leatherman. FHTM sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dowodu zakupu w celu rozpoznania roszczeń z tytułu gwarancji.

7. Gwarancja udzielana jest jedynie na produkty zakupione do użytku osobistego.

8. W przypadku reklamacji narzędzia, gdzie konieczna będzie wymiana na nowe, a narzędzie nie jest już produkowane, klientowi może zostać zaproponowany odpowiednik z aktualnej oferty Leatherman.